donderdag 26 september 2013

Heavy Metal...

Al is de zomer voorbij, ik waag me toch aan het schilderen van de stoelen rondom de tuintafel, alsnog! Een andere tuintafel overigens dan in het blog in 2011. Dit is een DIY gemaakt door manlief, en staat werkelijk prachtig op het terras! De stoelen zijn al wat ouder en waren van mijn ouders, maar a: zitten heerlijk en b: zeker goed voor een nog een zomer! Schroefje los her en der, beetje roestig en een paar lagen witte verf dat er wat verweerd uitziet. Da's allemaal te verhelpen...

In de bouwmarkt voor iets heel anders loop ik tegen Hamerslag aan, goed voor hout én metaal, ideaal toch? En dus aan de slag gegaan en de eerste indruk is goed. De stoel transformeert in een stoere stoel in metaallook. Mooi én stylish...niet geheel onbelangrijk. Het is een enorme klus dat wel, er staan nog 5 stoelen met 50 latjes in totaal op me te wachten... Het begint toch op die klus uit 2011 te lijken zie het bericht Kleur klopt, dat waren nog veel meer latjes! Maar aangezien de zomer voorbij is heb ik absoluut geen haast en wordt het volgende zomer volop genieten aan tafel!

Heavy metal dus...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten